7.05.2014

Majówka.


 
Witam po krótkiej przerwie. :)
Jak Wasza Majówka? Wypoczęliście?
 
U mnie nagromadziło się trochę zaległości, co spowodował krótki wyjazd nad Bałtyk.
Spakowałam nas w ekspresowym tempie i zmieściłam się w niecałych 2 godzinach. Doświadczona przez ostatnie lata postawiłam na: kurtki, kamizelki, ciepłe buty, czapki, szaliki, ocieplane spodenki, koc...
Mogłoby się wydawać, że to wyprawa na Biegun Północny, a nie nad morze. :)
 Przez problemy z transportem, nie było pewne to, czy nasz wypad dojdzie do skutku, ale udało się!!!
 
Bałtyk w maju...hmm...
W naszym przypadku podobnie jak w czerwcu, sierpniu czy wrześniu...
Mogłabym przywołać mój ulubiony pogodowy cytat : " leje, wieje, gwiździ, pi...." ,
ale nie - nie lało.
Pierwszy raz, przez całe 3 dni widzieliśmy słońce.
Reszta zgadzała się z powyższym cudzysłowem . :)
 
Wróciliśmy trochę zmęczeni, ale za to z szerokimi uśmiechami i miłymi wspomnieniami. Był to prawdopodobnie jedyny wyjazd w tym roku, który możemy zaliczyć do tzw. wakacyjnych.
Myślę, że i tak jesteśmy szczęściarzami .:)



 
 

 
 
 

 

 

Z krótkiej wyprawy przywieźliśmy, podobnie jak w poprzednim roku, dwie garście kamieni, kilka patyków
i trochę więcej zdjęć...
 
 
 
Ciekawa jestem, na jakie stawiacie pamiątki
z weekendowych lub wakacyjnych wypraw?
 
 Pozdrawiam słonecznie!!!
 

20 komentarzy:

  1. Ojjj jesteście szczęściarzami !
    Ja nad morzem nie byłam już 3 lata i bardzo tęsknie mimo iż zawsze wolałam góry, ale Bałtyk to nasze pierwsze wakacje z moim ówczesnym mężem :) Piękne wspomnienia i chwile :) Ojjj mam sentyment....
    Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i zawitam na Północy tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się odwiedzać morze raz w roku. Są to wypady dość wyczerpujące (głównie kierowcę - męża), bo 2-3 dniowe, ale i tak się cieszymy. Życzę Ci, w takim razie, pięknej pogody podczas Waszego wyjazdu.:)

      Usuń
  2. Ale fajnie że udało Ci się pojechać nad morze :) Widzę że mieliście super pogodę, a u mnie lało cały weekend... Pamiątki? jak najbardziej naturalne, kamyczki, patyczki, piórka, kwiatki :) i może jakieś skarby z miejscowych pchlich targów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby tylko Pomorze doświadczyło słońca podczas tego weekendu?
      Gdybym spotkała na swojej drodze jakiś pchli targ, też chętnie odwiedziłabym. Pozdrawiam Aniu!

      Usuń
  3. Uwielbiam morze, a jeszcze bardziej kamienie z nad morza :)
    na Mazurach niestety majówkowa pogoda nie dopisała :) urocze zdjęcia ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za kilka lat spory stosik tych kamieni nam się uzbiera:)
      Szkoda tej pogody, ale pozostało kilka weekendów majowych...może będzie lepiej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudownie....milo popatrzec:) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie gadać, nasze morze jest piękne!
    Ja stawiam zdecydowanie na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimne, ale plaże są rzeczywiście piękne!

      Usuń
  6. Mój Bałtyk ukochany!!!uwielbiam go o każdej porze roku. Na szczęście mam 5 minut na plaże,więc wyprawy i mega pakowanie mi odpadają:)
    pozdrawiam,a co do pamiątek to zdjęcia zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pogodą nigdy nie wiadomo jak będzie, nawet latem, gratuluję, że się udało :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sami nie możemy uwierzyć w nasze szczęście ;)

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia......aż się przeniosłam nad to morze ;) ......mój majowy weekend był trochę do bani......ale co tam przynajmniej do pracy nie trzeba było kuśtykać ;) ......uwielbiam pamiątki , ale właśnie takie zdobyte...jakieś nietypowe.....a nie te z straganików z chińszczyzną (blllleeee)..... No cały czas zauroczona jestem zdjęciami.....pozwól , że jeszcze się tu u Ciebie na chwilę zatrzymam i popatrzę na te cudne widoki.....wyobraźnia działa......Pięknie......Buziole Joasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściskam mocno! A jak chłopcy mi zasną..., mam do Ciebie kilka słów do napisania.:)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia :) No tak to jest, że my mamy piękne plaże, ale pogodę do D. A Hiszpanie, Włosi itd mają piękną pogodę, ale za to plaże okropne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko marzą mi się wakacje w miejscu ciepłym z ciepłym morzem, do którego można wskoczyć, bez obaw przed dreszczami z zimna. :)

      Usuń
  10. :))) piękne ujęcia....ja chcę nad morze!!!!!!
    ..a pamiątki to oczywiście...kamienie;) jak już wspominałam w innym "pokoju";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze na pewno byłoby idealnym miejscem, jeśli chodzi o dzisiejszy dzień ...
      Co do pamiątek, chętnie nawiozłabym sobie też przyczepę piachu. :) Hi, hi!

      Usuń