16.09.2013

Pojemniki ceramiczne "Sweet Home"





Witam po weekendzie !!!
Spędziliśmy go dość intensywnie
 i dlatego wyjątkowo zorganizowałam synowi wagary od porannej pobudki do przedszkola, a sobie od zakupów i obiadu.
Odpoczywamy, bawimy się kolejką i robimy zdjęcia.

A dziś, na szybko, trochę ceramiki. :)

Te pojemniki można akurat łatwo zdobyć.
Ja nabyłam je wprawdzie nie w sklepie internetowym, a u rodziców na wsi,  kiedy odwiedziłam miejsce żartobliwie nazywane przez miejscowych "Galerią handlową ".
Najbardziej zaskakujące były dla mnie ceny pojemników?
Nie tylko o rozrzut cenowy mi chodzi. Moje oko przyzwyczaiło się już do końcówek 0.90 lub 0.99 zł
- a tutaj - niespodzianka : 
pojemnik na cukier - 6.80,
na herbatę - 7.30,
na kawę - 12.50
i na sól - 20.80 zł.

" Słodkie domki" rozgościły się na moim parapecie kuchennym, chociaż najprawdopodobniej czeka je przeprowadzka ze względu na wysokie ryzyko uszkodzenia.






 

Miłego poniedziałku !!!
















14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te pojemniczki a ceny jeszcze lepsze;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pojemniczki, łacznie z cenamia, aż szkoda byloby ich nie brać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny:)Porównując z cenami pojemniczków znalezionych w sieci, chyba okazja mi się trafiła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie boicie się że to jakiś szajs, przecież to chińszczyzna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy chińskie, nie wiem czy promieniuje... na metce napis że produkcja nasza, chociaż - wiadomo - podejrzliwym należy być na każdym kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj czy mogłabyś dokładnie napisac pojemność tych naczyń?:) chciałabym kupić podobne, ale nie wiem która pojemność wziąć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę bardzo:)
    Sól - 1,1 l
    kawa 0,8 l
    herbata 0,6 l
    cukier 0,3 l


    OdpowiedzUsuń
  8. I wszystko jasne:) wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Gdzie takie pojemniki można kupić? Bardzo mi się podobają

      Usuń
  9. Gdzie można takie pojemniki kupić? Są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie ...hmmm ...nie wiem jak to nazwać...: z artykułami wyposażenia - przemysłowym, wielobranżowym? Koleżanka widziała np. w kwiaciarni, ale były też na pewno na allegro. Wpisz pojemnik Sweet Home ;)

      Usuń
  10. Ale mi się podobają te pojemniki! Musze sobie sprawić takie :)

    OdpowiedzUsuń