21.01.2014

Wspomnienie i wyróżnienie Liebster Blog.





Światełka poznikały..., dekoracje powoli chowam.
Choinkę właśnie rozbieram. 
Świąteczny blask zbyt szybko minął, nawet nie zdążyliśmy się porządnie nacieszyć tą atmosferą.
Sporo jeździliśmy, trochę chorowaliśmy...
Kilka zimowych akcentów pozostawię, aby teraz w spokoju nacieszyć oko, 
ale będzie na prawdę minimalistycznie... głównie dlatego, że zielone lampki przed chwilą się przepaliły :)
Tymczasem dosłownie kilka wspominkowych zdjęć z choinką w tle i cynamonową resztką świecy na szklanej cytrynie :


 

























Ostatnio otrzymałam wyróżnienie:
 

Anno S - jest mi niezwykle miło, że o mnie pomyślałaś :)


Chodzi o:

„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”





Pytania do mnie wraz z odpowiedziami:

1. Twoja ulubiona pora roku?
Lato

2. Mam słabość do...
męża - swojego oczywiście,
psotnych dzieci - ale tylko moich :)

3. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
Niewiele mi trzeba. Obecnie wystarczają mi uśmiechy synków.

4. Morze czy góry?
Zdecydowanie morze.
(A najlepiej żeby było ciepłe :) )

5. W dzieciństwie chciałam być...
kierowcą ciężarówki, operatorem dźwigu...
i prababcią. 

6. Motto życiowe lub ulubiony cytat:
"Odrzucanie zasad, to także zasada" (Jean Paul Sartre)

7. Kawa czy herbata?
Bez znaczenia, byle była gorąca. :)

8. Jaki zapach lubisz najbardziej?
Mam 4 ulubione i nie potrafię wybrać:
"zapach" morza, poziomek i świeżo skoszonej trawy (zapachy mojego dzieciństwa)
i oliwki na skórze noworodka.

9. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś pisać?
To był lęk przed tym, że zbyt szybko pożegnam się z ukochanym miejscem i nie pozostanie po tym nic oprócz ulotnego wspomnienia. (Już się nie boję:) )

10. Co poprawia Ci humor?
Żenujący żart męża.

11. Ulubiona książka to:
Jan Białostocki "Sztuka cenniejsza niż złoto".



 Nominuję:

To zabawa, więc nie krępujcie się i weźcie w niej udział tylko wtedy, 
jeśli macie ochotę i sprawi Wam to przyjemność. :)


Moje pytania do WAS:
1. Jakim aparatem fotografujesz?
2. Jaki był najbardziej zaskakujący komentarz lub uwaga dotycząca Twojego blogowania ?
3. Trzy słowa najlepiej opisujące Ciebie? 
4. Słowo, które lubisz i którego nie znosisz...?
5. Na jeden dzień z życia zamieniłabyś się z...?
6. Zawsze znajdziesz czas na..?
7. Smak dzieciństwa...?
8. Utwór muzyczny, obraz, film lub cytat, pod którego wrażeniem pozostajesz...?
9. Ulubiony sklep z wyposażeniem wnętrz...?
10. Rzecz o której marzysz...?
11. Miejsce o którym śnisz...?

Ściskam!











.

22 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie! Jest mi bardzo miło:) Ja swoje świecidełka jeszcze zostawiam- ale tylko te na przypięte do lustra. Korci mnie aby zostały przez cały rok- takie przyjemne światło dają wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Gdyby moje lampki się nie przypaliły, też pewnie wisiałyby jeszcze...może jakieś fajne na wyprzedaży się trafią:)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) Postaram się niebawem odpowiedzieć na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dziękuję to bardzo miłe :)
    Ja lampki mam zawieszone na drzwiach ale czasem zmieniam ich miejsce i otaczam nimi obraz wówczas fajny nastrój mam w każdej chwili i kiedy tylko chcę
    - mam słabośc do niebieskich ;D
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego typu swiatelka chetnie trzymalabym przez caly rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to swój urok.:)
      Te zielone lampki trochę mi jednak obrzydły i cieszę się, że mogłam je bezkarnie wyrzucić ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Przypaliły się - więc musiałam wyrzucić;)

      Usuń
  7. A może właśnie w przyszłym roku zakupisz nowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wyróżnienie:) bardzo lubie odpowiadać na pytania:) Twoje odpowiedzi cudowne i przemysane- przynajmniej odniosłam takie wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję również:)
    W takim razie z niecierpliwością czekam na Twoje odpowiedzi.
    (P.S.Tak naprawdę tylko nr 9 sprawił mi "mały kłopot";) )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Takiego bloga szukałem! Dodaję go do tworzonej przeze mnie bazy najlepszych polskojęzycznych blogów o projektowaniu http://oprojektowaniublogi.blogspot.com/. Mam nadzieję na owocną współpracę. Ściskam, Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę zielone światełka - Bardzo fajne :)
    Dziękuję, za dopisanie się do mojego candy, lecz bardzo proszę przeczytaj zasady i uzupełnij komentarz :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja choinkę jeszcze mam! pędy nowe wypuszcza :-). zapraszam na candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu bardzo Ci dziękuję za nominację, czuje się wyróżniona i elegancko zmotywowana do dalszego blogowania i poszerzenia tejże działalności o twory własne :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam. Odpowiedzi tutaj - http://colorowankaa.blogspot.com/2014/01/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to ja dziękuję Ci za to że zechciałaś wziąć udział w zabawie:) Już pędzę czytać Twoje odpowiedzi:)

      Usuń
  14. Witaj, z przyjemnością zaglądam do Ciebie - jak tu pięknie i nastrojowo :)
    Dziękuję, ślicznie dziękuję za wyróżnienie - jest mi niezmiernie miło. Pozwól, że zamiast odpowiadać na pytania, rozgoszczę się u Ciebie (na jedno i drugie nie starczy mi czasu)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś! Na prawdę, bardzo mi miło i dziękuję za ciepłe słowa. :)
      Pytania, tak jak napisałam - dla tych co mają nadmiar czasu i ochotę. Nie ma co się przejmować:) Pozdrawiam !

      Usuń